Siłownia

Zajęcia w Klubie AMADEUS Koszalin

ZUMBA

Zumba to zajęcia fitness poprawiające sylwetkę i pozwalające na zrzucenie wagi w bardzo atrakcyjny, miły i wdzięczny sposób. Zapraszamy na zajęcia tańca latynoamerykańskiego prosto z serca Karaibów i Południowej Ameryki, dzięki którym można spalić 600 kalorii!!!



Cellulit STOP

Ćwiczenia ukierunkowane na kształtowanie i wysmuklenie nóg i pośladków, zmniejszające podskórną tkankę tłuszczową, ujędrniające mięśnie i uelastyczniające skórę!

Dance mix

Zajęcia w których wykorzystywane są elementy fitness i tańca: salsa, latino,flamenko, hip hop, tańce arabskie. Dance mix zaliczany jest do zajęć cardio. Cwiczenia typu cardio mają przedewszystkim wzmacniać układ krwionośny. Dance mix nie tylko poprawia krążenie ale również kondycję, koordynacje ruchową, a także spala tkanke tłuszczową, poprawia koncentracje i samopoczucie. Świetnie rozładowuje stres i emocje. Zajecia dla wszystkich w każdym wieku.

Aerobox

Trening rozwijający wytrzymałość siłową o dość dużej intensywności, prowadzony przy wykorzystywaniu elementów boksu i sztuk walki. Podstawą tych zajęć jest budowanie bezpiecznego i efektywnego treningu dzięki połączeniu siły, gibkości i elastyczności. Poprzez kontrolę oddechu i koncentrację uzyskujemy dodatkowy walor w postaci elementów relaksacji i kształtowania silnego umysłu. Szczególny nacisk kładzie się na pracę rąk i nóg przy wyprowadzaniu ciosów i kicków. Zajęcia przeznaczone dla osób o średniej i wysokiej sprawności fizycznej oraz lubiących trening dynamiczny i urozmaicony.

Step Zajęcia choreograficzne z użyciem stepu. Intensywne zajęcia poprawiające pamięć ruchową, koordynację, wzmacniające mięśnie dolnych partii ciała. Układ chorograficzny bazuje na odpowiednio zmodyfikowanych krokach podstawowych a także elementach tańca. Każda kombinacja dobrze znanych kroków jest nowym wyzwaniem. Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

ABT

Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką (również z użyciem stepu), kończą się 5 min. stretchingiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

TBC

Total Body Conditioning - ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka, również z wykorzystaniem stepu. Połączenie pracy mięśni ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć niż podczas zajęć BS (Body Sculpting - rzeźbienie ciała).

BS

Body Sculpting - rzeźbienie ciała. Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. W czasie zajęć wykorzystuje się taki przybory jak stepy i ciężarki. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Pilates

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz podnosi próg czucia własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Świetne uzupełnienie każdego treningu. Ponieważ zajęcia w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także dla osób po kontuzjach.

Zdrowy kręgosłup

To zajęcia autorstwa Joanny Malińskiej. Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

Joga

Joga zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym, psychicznym, jak i duchowym. Pozwala integrować myślenie, emocje i działanie, prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii, zatem jest doskonałą metodą pracy, nie tylko z ciałem. Buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy, wycisza umysł. Systematyczne ćwiczenia mają działanie profilaktyczne na większość chorób. Dodają energii i siły działaniom w codziennym życiu. Zajęcia dla wszystkich.

Interwał

Intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych polegająca na łączeniu ćwiczeń poprawiających wydolność organizmu (step, dance) naprzemiennie z ćwiczeniami wzmacniającymi. Polecane dla osób, które oczekują od zajęć wzmacniających czegoś więcej. Zajęcia będące idealnym połączeniem kształtowania sylwetki i spalania tkanki tłuszczowej.

Joga dla dzieci

Zajęcia jogi opracowane specjalnie z myślą o dzieciach, prowadzone w dwóch grupach wiekowych: 5-10 oraz 11-17 lat. Zajęcia dla dzieci 5-10 lat to joga poprzez gry i zabawy, czyli pozycje pobudzające, uspokajające lub balansujące w zależności od zachowania dzieci w grupie (zajęcia trwają ok. 40 minut). Zajęcia w grupie starszych dzieci to nauka prawidłowego oddychania, ćwiczenia wzmacniające, relaksacja z wizualizacją (zajęcia ok. 60 minut).

Joga dla kobiet w ciąży

Zalecane przez lekarzy, ponieważ przygotowują ciało i psychikę przyszłej matki do porodu. Pomagają rozwinąć odpowiednie mięśnie i więzadła do akcji porodowej. Nauka relaksu pomaga zmniejszyć bóle porodowe. Niwelują bóle krzyża, zapobiegają rozstępom czy zbyt dużemu przybieraniu na wadze. Wykonywane w bardzo spokojnym tempie, z wykluczeniem podskoków i pozycji powodujących napinanie mięśni brzucha. Przed zapisaniem się na zajęcia proszę upewnić się u swojego lekarza, czy nie ma przeciwwskazań do ćwiczeń. Wymagane zaświadczenie od lekarza. Zapraszamy Panie od 15 tygodnia ciąży.

Aktywny senior

Gimnastyka dla seniorów - Joga Łagodna i Zdrowy Kręgosłup

Zajęcia dla Pań i Panów, przy spokojnej muzyce, łączące cechy rehabilitacji i fitnessu, z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego takich jak:


osteoporoza,

bóle kręgosłupa,

choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe,

nadwaga,

cukrzyca,

choroby układu krążenia i inne.

Doskonała zabawa i relaks na każdych zajęciach.



Prosimy, aby osoby korzystające z urządzeń używały ręczników i zmienngo obuwia.

Serdecznie Zapraszamy.